28 Ekim 2012 Pazar

Boyama Sanatı


    Odasında kapısını dahi boyamış bir insanım. Bu yüzden böyle bir konu başlığı altında yazı yazmak bana pek ilginç hissettirmedi. Kendimi mutlu bile hissettim diyebilirim çünkü sevdiğim ve ilgi duyduğum bir konu hakkında yazmak gerçekten eğlenceli.
    Öncelikle boyama sanatının da dalları olduğunu söylemek istiyorum. İşte bunlarda benim bulduğum boyama sanatları:
    İpek Boyama Sanatı:
Aslında kumaş boyamayı denedim ama sonuç pek iç açıcı olmadı. Pek kolay sayılmaz. Size bu konuda çok uzun bir bilgi veremem ama kısaca ipek üzerine sulu boya ile boyama sanatıdır.













    Cam Boyama Sanatı:
    Çevremde bununla uğraşan kişiler var. Bende cam boyası alıp denemek istiyorum aslında. Gereken malzemeler tahmin edilebileceği gibi cam obje, fırça vs. almanız gereken tek şey cam boyası.











    Yumurta Boyama Sanatı:
    Olaya genel olarak yaklaşırsak işin çok teknik bir yanı yok. Boya ve yumurta olduktan sonra gerisi size kalmış. Diğer sim vs. gibi malzemeleri siz kendi zevkinize göre alabilirsiniz. Ortaya çıkan sonuç harika.








   Graffiti:
    Bunu sanırım hepimiz biliyoruz. Gerçekten yetenek istiyor ve ortaya çok farklı çalışmalar da çıkabiliyor. Yeteneğim yok ama olsaydı eğlenceli olabilirdi.




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder